En aquest web trobareu materials per la catequesi familiar.

Són materials adreçats als pares per ajudar-los en la formació religiosa dels seus fills/es.

Esperem que us siguin útils!

EUCARISTIA FAMILIAR SUSPESA FINS A NOU AVÍS

NORMATIVA PER A LES CELEBRACIONS DE L'EUCARISTIA FAMILIAR A L'ESCOLA PIA DE TERRASSA

• AFORAMENT- L'aforament de la capella, en tractar-se d'una capella escolar, és d' 1/3 de la capacitat, que correspon a 100 persones. Per aquest motiu només hi ha 100 cadires al recinte. Si s'assolís aquest aforament no es permetrà l'entrada de més persones.

• HIDROGEL - A l'entrada de la capella trobareu hidrogel per rentar-vos les mans.

• MASCARETA - És obligatori dur posada la mascareta durant tota la celebració, tapant nas i boca.

• COMUNIÓ - En el moment de combregar caldrà fer fila d'un; veniu pel centre i retorneu pels laterals, respectant la distància d'1.5 metres amb els altres. Quan estigueu davant del capellà, abaixeu la mascareta, combregueu i torneu a posar-vos-la bé. El capellà no us dirà "el cos de Crist" ni tampoc haureu de respondre "Amén". La comunió serà només amb pa.

• SEIENTS - Les cadires estan distribuïdes seguint les indicacions de les autoritats sanitàries. Si sou un nucli familiar estable podeu ajuntar-les , però us agrairem que en finalitzar les deixeu com les heu trobades.

• NOIS/ NOIES - Els nois i noies han d'estar amb la seva família. No es podran asseure junts com fem habitualment

• CANÇONS ONLINE - A la capella trobareu un codi QR que si l'escanegeu amb el vostre telèfon o tablet tindreu accés al full amb els cants i els textos de la celebració. També podeu imprimir el full de cants a casa vostra. Tanmateix els cants seran projectats. No es repartiran fotocòpies.

• CELEBRANT- El celebrant seguirà totes les normatives indicades pel bisbat i donarà les indicacions que convingui pel bon funcionament de la celebració (us de l'hidrogel durant la celebració, no es donarà la pau, donarà la comunió a la mà, mantindrà tapades les formes pels fidels, desinfecció dels utensilis, etc.)